Պատվիրեք քվիզով կամ մեսենջերով!
Երկ-Կիր 10:00 — 22:00
ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
01
Տեղեկատվության հավաքագրում և օգտագործում:
Տեղեկությունները, որոնք տրամադրում եք մեզ, երբ լրացնում եք ձևերը կամ հարցումներ եք ներկայացնում, ինչպիսիք են անունը, էլ. փոստի հասցեն և հեռախոսահամարը:
Տեղեկություններ, որոնք տրամադրում եք մեզ գնումներ կատարելիս, օրինակ՝ ձեր առաքման հասցեն և վճարման մանրամասները:
Տեղեկություններ ձեր կողմից մեր կայքի օգտագործման մասին, ներառյալ ձեր այցելած էջերը, ապրանքները կամ ծառայությունները, որոնց հետ դուք շփվում եք և կայքում անցկացրած ժամանակը:
02
Մենք օգտագործում ենք հավաքագրված տեղեկատվությունը հետևյալ նպատակների համար:
Ծառայությունների մատուցում և պատվերների մշակում, ներառյալ վճարումների մշակումը և ապրանքների առաքումը:
Ձեզ տեղեկատվություն տրամադրել մեր արտադրանքի, ակցիաների և հատուկ առաջարկների մասին:
Մեր ծառայությունների որակի բարելավում և մեր կայքի բովանդակության հարմարեցում Ձեր հետաքրքրություններին:
03
Տեղեկատվության բացահայտում:
Մենք չենք վաճառում կամ փոխանցում ձեր անձնական տվյալները երրորդ կողմերին առանց ձեր համաձայնության, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ անհրաժեշտ է ձեր հանդեպ մեր պարտավորությունները կատարելու համար, օրինակ՝ պատվերների մշակման ժամանակ կամ ինչպես պահանջվում է օրենքով:
04
Ձեր տեղեկատվության պաշտպանությունը:
Մենք անվտանգության ողջամիտ միջոցներ ենք ձեռնարկում ձեր անձնական տեղեկությունները կորստից, չարաշահումից, չարտոնված մուտքից, բացահայտումից, փոփոխությունից կամ ոչնչացումից պաշտպանելու համար: Այնուամենայնիվ, ինտերնետ փոխանցումները կամ էլեկտրոնային պահեստավորման մեթոդները չեն կարող երաշխավորված լինել բացարձակապես անվտանգ:
05
Փոխհատուցում
-
Պատվերի չեղարկում
1. Հաճախորդները կարող են չեղարկել իրենց պատվերը հաստատումից հետո 24 ժամվա ընթացքում, և այդ դեպքում պատվերի ամբողջ գումարը կվերադարձվի:
2. Պատվերները, որոնք չեղարկվել են նախատեսված առաքման կամ վերցնելու օրվանից 24 ժամ առաջ, ենթակա են մասնակի վերադարձի (մինչև պատվերի արժեքի 50%-ը), քանի որ արտադրությունը կարող է արդեն սկսվել:
06
Գումարի վերադարձ արտադրանքի որակի պատճառով
1. Անորակ արտադրանք ստանալու դեպքում մենք առաջարկում ենք արտադրանքի փոխարինում կամ գումարի ամբողջական վերադարձ։ Հաճախորդը պետք է դիմի մեզ՝ արտադրանքը ստանալուց հետո 24 ժամվա ընթացքում՝ ներկայացնելով լուսանկար կամ խնդիրի նկարագրություն:
2. Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ համի որակը և համի վերաբերյալ սուբյեկտիվ կարծիքը հիմք չեն գումարի վերադարձի համար, եթե արտադրանքը համապատասխանում է թարմության և սանիտարական նորմերի չափանիշներին:
07
Փոփոխություններ գաղտնիության քաղաքականության մեջ:
Մենք կարող ենք ժամանակ առ ժամանակ թարմացնել մեր գաղտնիության քաղաքականությունը: Ցանկացած փոփոխություն ուժի մեջ է մտնում մեր կայքում հրապարակվելու պահից:
08